Kampanie i Promocje

  • KFC Kentucky Gold – sos na wagę złota

    Czwartek, 03 listopada 2022

    Sos KFC Kentucky Gold to zdecydowanie najchętniej wybierany w KFC dodatek do chrupiącego kurczaka. O jego popularności może świadczyć choćby fakt, że ten iście złoty sos ma swój fanpage na Facebooku założony przez samych fanów. Jest to smak nie do podrobienia, to złoto na podium wśród innych sosów. Od 25 października w menu restauracji pojawiła się gratka dla wszystkich... Czytaj więcej »

  • Przez najbliższe dni wspieranie szkół i młodych talentów będzie jeszcze prostsze niż dotychczas. Zasady akcji pozostają niezmienione: wystarczy zrobić zakupy w sklepie Lidl Polska za co najmniej 50 zł (wśród kupowanych artykułów musi znaleźć się przynajmniej jedno warzywo lub owoc), aby otrzymać… już nie jednego, lecz dwa Talenciaki! Czytaj więcej »

  • 27 października ruszyła pierwsza w historii Stokrotki akcja z produktami wybranej kuchni świata. Nazwa najnowszej promocji to „Włochy od kuchni”. W czasie jej trwania klienci będą mogli skorzystać z oferty najsmaczniejszych serów, sosów, makaronów, deserów i różnego rodzaju dodatków pochodzących z kuchni Półwyspu Apenińskiego. Czytaj więcej »

  • W Stokrotce znaczki w aplikacji

    Czwartek, 27 października 2022

    „Odkryj pasję gotowania” – zachęca Stokrotka i rozpoczyna akcję vivo. Zasady są proste, klient po zrobieniu zakupów otrzymuje znaczki, które może wymienić na przydatne w kuchni naczynia w promocyjnych cenach. Stokrotka zachęca do udziału w akcji użytkowników swojej aplikacji mobilnej, oferując możliwość zbierania naklejek w „Naszej Stokrotce”. Dla osób wybierających... Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania reklamowa JDE promująca nowe ziarna marki Prima. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media. Czytaj więcej »

  • Serek wiejski Almette to nowy wymiar przyjemności dla każdego. A teraz tę przyjemność smaku wraz z konsumentami w kampanii reklamowej odkrywać będzie jedna z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo. Czytaj więcej »

  • Jesienna kampania zup gotowych JemyJemy

    Poniedziałek, 17 października 2022

    Do końca listopada potrwa kampania reklamowa zup gotowych JemyJemy. Komunikacja ma na celu wzmocnienie świadomości marki, która wprowadzona na rynek zaledwie rok temu szybko stała się liderem w swojej kategorii. Czytaj więcej »

  • Wędliny Duda kultowe tak!

    Poniedziałek, 17 października 2022

    Znana piosenka Sławomira zyskała nowy tekst, promując w ten sposób wędli-ny marki Duda. To kontynuacja wprowadzonej w 2021 roku nowej strategii komunikacji marki Duda „Tak kultowe, że się nie odmawia”. Czytaj więcej »

  • Znany producent z dominującą pozycją rynkową w kategorii parówek premium ponownie stawia na międzynarodowy, filmowy styl komunikacji. Tym razem z wielką zagadką w tle. Spot będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmie ponadto kanały digital i sieci kinowe. Czytaj więcej »

  • JBB rusza z kampanią digital dla Polanek

    Czwartek, 13 października 2022

    W połowie października ruszyła kampania digital dla marki JBB Bałdyga skoncentrowana na parówkach Polankach. To element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2022 r. dla tego produktu, której głównym celem jest wzrost znajomości marki wśród szerokiego grona konsumentów. Działania mediowe połączone będą z wyróżniającą się i zwiększoną ekspozycją... Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem tygodnia wystartowała kolejna odsłona kampanii Parówek Dobrych, które grają pierwsze skrzypce w zabawnych, niekonwencjonalnych scenkach wchodząc na wyższy poziom reklamowego humoru. Wczasy pod palmami z Parówkami Dobrymi? Czy romantyczny wieczór we dwoje przy świecach i … Parówkach Dobrych? Te niespodziewane sytuacje można oglądać w 15-sekundowych spotach... Czytaj więcej »

  • 12 października br. Żabka uruchomi nową kampanię i pokaże swoim klientom, jak towarzysząc im w każdym momencie ich dnia, upraszcza ich życie, a tym samym uwalnia czas. Według badań to właśnie brak wolnego czasu jest dla współczesnych konsumentów jednym z najważniejszych wyzwań – barierą w realizowaniu pasji i zainteresowań, a często również źródłem stresu, frustracji... Czytaj więcej »

  • Nowa kampania Browaru Tenczynek promująca Piwo Palikota

    Poniedziałek, 10 października 2022

    Formy graficzne inspirowane etykietami piwa z cytatami Czechowicza, Nietzschego, Wildea, Hölderina oraz filmowa podróż nad brzegiem Wisły z poezją Leśmiana w interpretacji Janusza Palikota i raperów - to nowa kampania Browaru Tenczynek promująca Piwo Palikota. Koncept Piwa Palikota powołali do życia użytkownicy wyszukiwarki Google. Czytaj więcej »

  • Marka Glenfiddich nie boi się eksperymentować czy to ze smakami czy z podejściem do kreacji. Kampania zainicjowana została 6 października na spotkaniu prasowym, w którym redakcja Hurt&Detal oraz wiadomościspożywcze.pl miały okazję uczestniczyć - jest tego najlepszym dowodem. Czytaj więcej »

  • Marka Dan Cake startuje z kolejną aktywacją konsumencką. Aby wziąć udział w konkursie i wygrać cenne nagrody, należy zakupić promocyjne opakowanie Chleba Tostowego pszennego, pełnoziarnistego lub maślanego i stworzyć tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej kreatywne komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i voucherami... Czytaj więcej »

  • Nowa kampania Fundacji Biedronki

    Poniedziałek, 03 października 2022

    Fundacja Biedronki rozpoczyna ogólnopolską kampanię mającą zwrócić uwagę na problem samotności seniorów oraz znaczenie wspólnych posiłków. Kampania została zainicjowana w telewizji oraz mediach digitalowych 1 października z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Starszych. Czytaj więcej »

  • Lubella w szerokiej kampanii telewizyjnej oraz digitalowej pokazuje, że każdy może jeść makaron tak jak lubi! Obejmuje ona współprace z influencerami i gwiazdami, które dzielą się swoimi przepisami na dania z makaronem klasycznym. Czytaj więcej »

  • „Jesteś LIDLealny? Dla nas tak!” – brzmi hasło najnowszej kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej sieci Lidl Polska. Sieć, świętująca obecnie w Polsce swoje 20-lecie, poszukuje aż 1000 osób do pracy w sklepach i magazynach. Firma oferuje m.in.: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość nauki języków obcych, prywatną opiekę medyczną, a także wysokie zarobki:... Czytaj więcej »

  • 22 września już po raz drugi Henkel Polska połączył siły z Fundacją Nasza Ziemia w walce o czystszy świat. W ramach 29. polskiej edycji międzynarodowej Akcji Sprzątanie Świata pracownicy firmy sprzątali las Młochowski pod Warszawą. Czytaj więcej »

  • Grupa Eurocash rusza z kolejną edycją „Szanujemy, nie marnujemy!” – kampanii społeczno-edukacyjnej realizowanej we współpracy z Caritas Polska i Federacją Polskich Banków Żywności. W projekt zaangażowały się sieci współpracujące z Grupą: Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, ABC, Delikatesy Centrum, a także abc na kołach i Frisco. Tym razem Eurocash udostępni cykl... Czytaj więcej »

  • Ponad 21 tysięcy pijanych kierowców zatrzymano w te wakacje. To aż 27% więcej niż rok temu. Okres wyjazdowy zawsze wiąże się ze wzmożonym ruchem na drogach. To również czas, podczas którego częściej sięgamy po napoje alkoholowe. Kompania Piwowarska w swojej akcji edukacyjnej uświadamia społeczeństwo, by nigdy nie łączyć tych dwóch rzeczy. Czytaj więcej »

  • W poniedziałek (19 września) ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Soplica pod hasłem „SPOTKANIE NIECH SIĘ STANIE”. Koncepcja kreatywna opiera się na emocjach, ludziach, spotkaniach ze znajomymi, gdzie głównymi bohaterami są warianty smakowe marki Soplica a każda chwila w ich towarzystwie wypełniona jest wyśmienitą zabawą. Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem września marka Dolina Dobra zaprezentowała teaser kampanii promujący nowości w asortymencie: Parówki Dobre oraz Parówki 100% polskiej szynki. Kreacje graficzne z zaczepnym hasłem „przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre” można było oglądać w telewizji, na outdoorach oraz działaniach digital. Teraz Dolina Dobra odsłania rozwinięcie kampanii i... Czytaj więcej »

  • Coca-Cola przedstawia nową kampanię, w której zaprasza do spróbowania Coca-Cola Zero Cukru i wyrażenia jej wyjątkowego smaku w kreatywny, magiczny sposób – bez zbędnych słów. Na potrzeby najnowszej kampanii #ZeroSłów, marka stworzyła dedykowane efekty wizualne i filtry AR, a także niestandardowe murale, które mają zapraszać do wspólnej zabawy w social mediach. W drugiej... Czytaj więcej »

  • Negroni Week świętuje 10 lecie!

    Piątek, 09 września 2022

    Marka Campari startuje z kolejną edycją Negroni Week, która potrwa od 12 do 18 września 2022. W jej ramach lokale na całym świecie promować będą kultowy włoski aperitif, jednocześnie angażując się w zbieranie środków pieniężnych na cele charytatywne. W tym roku okazja jest szczególna, tegoroczna inicjatywa obchodzi swoje 10 urodziny. W ciągu ostatniej dekady... Czytaj więcej »

  • Tymbark musy to (się) wciąga

    Czwartek, 08 września 2022

    Musy Tymbark to wygodne przekąski, które sprawdzą się w wielu codziennych aktywnościach. Chcesz mieć przy sobie smaczną porcję owoców, warzyw lub pożywne drugie śniadanie niezależnie od tego, co właśnie robisz? Z Tymbarkiem to proste i smaczne. Marka rusza z nową kampanią promującą wszystkie swoje produkty w formie musu. Czytaj więcej »

  • Wyborowa rozszerza swoje portfolio o nowe, zaskakujące warianty smakowe. Każdy z nich podkreśla inny “party mood” i ma szansę idealnie wpasować się w styl imprez - tak różnorodnych jak same smaki. Jest to element najnowszej kampanii wizerunkowej marki Wyborowa. Czytaj więcej »

  • Carrefour przecenia artykuły o 50%

    Środa, 07 września 2022

    W dniach 5-10 września sieć Carrefour przygotowała dla swoich klientów jeszcze większe rabaty na wybrane artykuły szkolne, które sięgają nawet 50%. To szansa na zaoszczędzenie pieniędzy dla tych, którzy zakupy szkolne zostawili na ostatnią chwilę lub finalizują kompletowanie wyprawki dla swoich podopiecznych. Czytaj więcej »

  • 5 września marka Tarczyński oficjalnie rozpoczęła swoją pierwszą wielokanałową kampanię na Litwie. Cel to promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmują kluczowe kanały telewizyjne, reklamy online oraz ekspozycję w punktach sprzedaży (POS). Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma obecna jest tam już od kilku lat,... Czytaj więcej »

  • Z początkiem września ruszyła kolejna, 10. już odsłona programu edukacyjnego ,,Dziel się Uśmiechem”, który uczy dzieci podstaw prawidłowej higieny jamy ustnej. Inicjatywa organizowana jest przez firmę Mars Polska we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem. 1% ze sprzedaży gum Orbit® w sklepach stacjonarnych w okresie od 1 września do 31 października 2022 r., zostanie... Czytaj więcej »

więcej artykułów